Som det ser ud lige nu, er der absolut ingen udsigt til nye stempler i “det rødbedefarvede”. Ihvertfald ikke lige med det første…. Men det skal nu ikke forhindre os i, at tage ud på eventyr! I foråret 2017 fik vi alle et ø-pas af min søster, da vi skulle på weekend på Fanø.At jeg sjældent ...
